You are here: Prva stran MAXX ZNANJE Plosk trebuh? Ni problem!
Opozorilo
  • EU e-Privacy Directive

    This website uses cookies to manage authentication, navigation, and other functions. By using our website, you agree that we can place these types of cookies on your device.

    View e-Privacy Directive Documents

E-pošta Natisni PDF

Plosk trebuh? Ni problem! 

Najprej se je potrebno zavedati, da je maščobo na trebuhu treba "obdelati" tudi lokalno. Torej vzdržljivostni treningi ne bodo zadostovali, čeprav boste dokaj enakomerno izgubljali maščobo po celem telesu. V sklop treningov je treba vključiti vadbo za povečanje moči trebušnih mišic, ob tem pa ne smemo pozabiti na sočasno krepitev hrbtnih mišic. Le tako bo možen skladen razvoj muskulature trupa in večja poraba maščob na tem delu. Okrepljene mišice bodo maščobo porabljale med vadbo in tudi v mirovanju, saj so mišice največji porabnik energije.

Za kar največji učinek vadbe in v izogib poškodbam je treba vaje izvajati pravilno. Tako boste krepili željene mišice, učinek pa bo pri enakem številu ponovitev večji.

Upoštevati je treba nekaj preprostih pravil oz. ključnih dejavnikov vadbe in uspeh bo zagotovljen!  


  •  čas in intenzivnost
Vadba naj traja vsaj eno uro, še bolje uro in pol do dve, intenzivnost pa naj bo v glavnem delu večja od 70 oz. 75% maximalnega utripa.

  •  pogostost
Vaditi bo potrebno vsaj 3-4 krat na teden.
  •  sestava treninga
Treningi naj bodo kombinirani ali ločeni po tipu (vzdržljivost in moč v enem treningu ali posebej vadba za vzdržljivost in vadba za moč).
  •  izbor vaj za trup
trebuh: dvig trupa z izločitvijo sprednje stegenske mišice-na tleh, dvig trupa s pritegom kolen v prednoženje-na tleh, dvig trupa z bremenom-na napravi

hrbet: priteg na prsi-na napravi, dvig trupa s sočasnim zanoženjem-na tleh, dvig trupa z bremenom-na napravi ali na tleh

 

Za več informacij, nasvete in pomoč pri treningih vprašajte v našem fitnes centru!