You are here: Prva stran MAXX ZNANJE Tehnike vadbe za povečanje intenzivnosti
Opozorilo
  • EU e-Privacy Directive

    This website uses cookies to manage authentication, navigation, and other functions. By using our website, you agree that we can place these types of cookies on your device.

    View e-Privacy Directive Documents

E-pošta Natisni PDF

Tehnike vadbe za povečanje intenzivnosti 

Bi radi povečali intenzivnost svojih treningov, pa ne veste kako? Izbirate lahko med naslednjimi tehnikami:

1. prisiljene ponovitve

2. padajoče serije

3. negativne ponovitve

4. serija z vmesnimi odmori

5. princip 21 ponovitev

6. super serija

7. serija 100 ponovitev

Opise tehnik najdete v članku, na povezavi maxximum-portal.com. Najbolj neučakani si lahko del omenjenega članka preberete kar tukaj:

"V prvem delu članka sem opisal, zakaj je treba v trening vključiti tudi tehnike za povečanje intenzivnosti, in predstavil nekaj možnosti programov treninga, ki te možnosti vključujejo. V tem delu pa več o posameznih tehnikah. Prisiljene ponovitve (forced repetition)-za to tehniko potrebujete pomoč trening partnerja. Pri določenih vajah, kjer je mogoča izvedba z eno nogo ali roko, si lahko pomagate tudi sami. Serijo se izvede do pozitivne odpovedi mišice, kar pomeni, da bremena ni mogoče več vzdigniti, lahko pa se ga nadzirano spušča ali zadrži na določenem mestu. Mišica po navadi odpove v določenem delu možne amplitude in če v tem delu partner pomaga ravno toliko, da se v tem delu premaga obremenitev, nato pa se samostojno nadaljuje izvedbo, se lahko močno poseže v funkcionalne sposobnosti mišice in se tako spodbudi dodatno rast. Hitrost izvedbe ponovitve naj bo zmerna, da se prepreči možnost poškodb ..."

vir: maxximum portal

Pomoč in odgovore na vprašanja o tovrstnih tehnikah dobite v našem fitnes centru.